Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o planowanym terminie wysyłki zamówionego produktu z naszego sklepu po potwierdzeniu i opłaceniu zamowienia. Informacja ta znajduje się w karcie produktu. Zawsze staramy się, aby czas wysyłki był jak najkrótszy. Jeżeli zależy Ci na bardzo szybkiej wysyłce, sugerujemy kontakt z nami pod numerem tel. +48 72 22 33 700 w celu ustalenia czy dany produkt jest dostępny „od ręki”.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto, jeżeli posiadasz konto Klienta w naszym sklepie, po zalogowaniu do konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje potwierdzającą złożenie zamówienia. W ciągu 24h otrzymasz kolejny e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Wraz z potwierdzeniem poprosimy Cię o dokonanie płatności (jeżeli wybrałeś zapłatę za zamówienie na nasze konto) oraz określimy przybliżony termin wysyłki zamówienia. Pamiętaj, że termin ten może ulec zmianie, jeżeli płatność od Ciebie otrzymamy z opóźnieniem. Na Twój adres e- mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Jakie występują formy dostawy?
Wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Szczegóły opisaliśmy tutaj.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy Twojego zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności. W podsumowaniu zamówienia zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 0 PLN do kilkudziesięciu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety, na chwilę obecną nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W najbliższym czasie będziemy chcieli zaoferować taką usługę naszym Klientom.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Należy pamiętać, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia zamówienia zaznacz opcję „faktura”.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 72 22 33 700 , możesz też zmian dokonać przesyłając stosowną informację do Obsługi Naszego Sklepu.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania zamówienia pod wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 72 22 33 700, możesz też chęć anulowania przesłać do Obsługi Naszego Sklepu.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego wraz ze wskazaniem firmy kurierskiej. Na stronie internetowej firmy kurierskiej możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę).
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 72 22 33 700, w przypadku uszkodzeń samego produktu zalecamy spisać protokół szkody na druku kuriera i kontakt z nami pod numerem telefonu +48 72 22 33 700
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, można odstąpić od zawartej umowy na odległość bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni liczonym od dnia wydania zamówionego towaru. Szczegółowe informacje znajdują się tutaj.
.