Schowek (0)
Twój koszyk jest pusty ...
       
1 » Gwarancja 2

Gwarancja

 
Gwarancja i serwis zakupionych produktów
  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.
  • Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  • Wszystkie wózki i foteliki posiadają gwarancje a naprawy gwarancyjne realizowane są bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
  • Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów.
  • W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki prosimy o kontakt.

Zanim zgłoszą Państwo reklamację, zachęcamy do zapoznania się z kartą gwarancyjną produktu.
Znajdują się tam wszystkie najpotrzebniejsze informacje.

 


Wszystkie wózki oferowane w SklepikDzieciecy.pl
posiadają gwarancję DOOR-TO-DOOR


System Door to door to nie tylko bezpieczny i wygodny system reklamacji,
ale również duża oszczędność czasu klienta.

Produkt wymagający naprawy zakupiony w autoryzowanym punkcie sprzedaży odbierany jest z dowolnie wskazanego miejsca w kraju i po naprawie zwracany na podany  przez klienta adres.
Usługa Door-To-Door jest bezpłatna.

Naprawy gwarancyjne
  • Klient może złożyć reklamację gwarancyjną bezpośrednio do serwisu producenta, jednak SklepikDzieciecy.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej.
  • Zgłoszenie do sprzedawcy z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza zgłoszenia
  • Klienci, którzy założyli w sklepie Konto Klienta, po zalogowaniu się na swoje konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia.Taka możliwość dotyczy tylko klientów, którzy założyli w sklepie konto
  • Klienci którzy nie założyli w sklepie konta, a złożyli zamówienie mogą zgłosić reklamację za pomocą formularza znajdującego się w zakładce "Zgłoszenie"  znajdującego się w stopce sklepu.
  • W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwa informacje z dalszymi instrukcjami postępowania. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki z produktem przez nasz sklep.
  • Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę SklepikDzieciecy.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru.
  • Wszystkie produkty, mające gwarancję SklepikDzieciecy.pl są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
  • Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.
 

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z rękojmi.




Aby skorzystać z gwarancji, wystarczy posiadać kartę gwarancyjną produktu,
dowód zakupu (paragon/faktura) oraz skontaktować się z serwisem producenta.

W serwisie producenta również uzyskają Państwo informacje na temat kosztów napraw pogwarancyjnych,
będą mogli ustalić dostępność części zamiennych do Państwa produktu oraz dokonać ich zakupu.


 
LP

NAZWA PRODUCENTA

KONTAKT Z SERWISEM

1

ADAMEX


e-mail: reklamacje@adamex.pl
e-mail: serwis@adamex.pl

Tel. +48 609 449 445
Tel. +48 609 969 444

 
ADBOR
 
adbor@adbor.pl
663 88 11 80

2

AERO

 

Tel. 34 3000444
serwis@europrojektbaby.eu

3.

AMELIS

amelis.serwis@deltim.com.pl
Tel.+48 34 364 33 53
Tel.+48 668 209 319

 
ANGELCARE
 
serwis@abakusbaby.pl
510438491
 
AVIONAUT
 
668 818 635
logistyka@berber.pl

4

BABY ACTIVE


e-mail:serwis@babyactive.pl
tel.: +48 34 327 61 09
 

5

BABY DESIGN


Tel.  (34) 364 30 53,
serwis@babydesign.eu
 
BABY MERC
 
34 362 70 14
sklep@babymerc.pl
 
BABY SAFE
609 722 876
p.duklas@logis.com.pl

 
 
BERBER
 
668 818 635
logistyka@berber.pl

6

BeSafe


Tel. (32) 453 01 71, 605 330 474,
FAX  32 453 01 72,
info@marko-baby.pl
 

7

BEXA


664 949 600
biuro@bexa.eu

 
 
CARETERO
515 235 314
reklamacje@caretero.eu

 

8

CONECO


+48 34 3643798
serwis@coneco.pl

9

CYBEX


Tel.22 110 08 47,
 info@cybex-service.pl
lub poprzez stronę - tutaj
 
 
EASY GO
34 3703294
serwis@euro-cart.eu
 
ESPIRO
 
PON-PT 8:00-16:00
Tel. (34) 364 30 53,
721 530 247
serwis@babydesign.eu
 
EURO CART
34 370 32 94
serwis@euro-cart.eu

 
 
INVICTUS
 
+48 664 499 986
serwis@tako.net.pl
 
JUNAMA
 
+48 664 499 986
serwis@tako.net.pl

10

KIDDY

531 562 257
k.sosnowski@kiddy.de

11

MAXI COSI


Tel. (32) 246 60 80,
PL-MC-serwis@dorel.eu
poprzez zakładkę kontaktową - tutaj,

 
 
RECARO
 
609 722 876
p.duklas@logis.com.pl

12

QUINNY


Tel. (32) 246 60 80,
PL-Serwis.dorel@dorel.eu
lub przez zakładkę kontaktową - tutaj.
 
TAKO
 

+48 664 499 986
serwis@tako.net.pl

 
TUTEK
 
tel.: (+48) 48 619 10 25 wew. 23
kom.: (+48) 503 714 753
e-mail: serwis@tutek.pl
Formularz zgłoszenia reklamacji - tutaj

13

X LANDER


Tel.(34) 366 84 48,
cs@x-lander.com,
amelis.serwis@deltin.com.pl
lub przez zakładkę kontaktową - tutaj.
 

14

4BABY

81 746 15 80
info@4baby.pl

Przejdź do strony głównej

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl