Schowek (0)
Twój koszyk jest pusty ...

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

KONTAKT

  • E-mail:info@sklepikdzieciecy.pl
  • Telefon72 22 33 700
    Opłata zgodna z taryfą operatora


    SklepikDzieciecy.pl
    ul. Częstochowska 177-179
    62-800 Kalisz
  • Godziny działania sklepuJesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00 oraz w soboty 10.00-16.00

Recenzje produktów

Sanki świetne. Moje dwójka dzieci spokojnie mieści się na sankach, chociaż przyznam, że jeżdżą póki co w domu po dywanie (brak śniegu). Popychacz myślę,…
Ocena produktu 5/5

U nas zapłacisz

  • Przelewy24
» Gwarancja i serwis

Gwarancja i serwis

alt

 
Gwarancja i serwis zakupionych produktów



Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję SklepikDzieciecy.pl

 

Gwarancja producenta



Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach SklepikDzieciecy.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki prosimy o kontakt.

 

Gwarancja SklepikDzieciecy.pl

W przypadku, gdy w polu gwarancja znajduje się informacja "serwis SklepikDzieciecy.pl" produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego sklepu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt SklepikDzieciecy.pl.



 

Warunki gwarancji SklepikDzieciecy.pl
 

SklepikDzieciecy.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego. Klienci, którzy założyli w sklepie Konto Klienta, po zalogowaniu się na swoje konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia. Taka możliwość dotyczy tylko klientów, którzy założyli w sklepie konto. Klienci którzy nie założyli w sklepie konta, a złożyli zamówienie mogą zgłosić reklamację za pomocą formularza znajdującego się w zakładce "Zgłoszenie reklamacyjne"  znajdującego się w stopce sklepu.

W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. W odpowiedzi otrzymają Państwa informacje z dalszymi instrukcjami postępowania. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki z produktem przez nasz sklep.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę SklepikDzieciecy.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję SklepikDzieciecy.pl są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

 

W sytuacji gdy przesyłka reklamacyjna ma zostać odesłana na inny adres niż ten, który widnieje w zamówieniu z którego pochodzi reklamowany produkt, konieczne jest przesłanie nowych danych adresowych poprzez formularz kontaktowy. Jeżeli takiej informacji nie otrzymamy, przesyłka zwrotna zostanie wysłana na stary adres.

 

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z rękojmi.

 

Przejdź do strony głównej
alt
altaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltalt

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl